اخبار

بازی ایرانی خورشید سرخ معرفی شد

بازی ایرانی خورشید سرخ، یک بازی دوبعدی در سبک نقش آفرینی و ماجرایی، اثر Tedy Studio است.

داستان بازی، درباره‌ی گروهی به اسم فرزندان خورشید است که از شهر مرمر (شهر اصلی بازی) برابر هرگونه تهدیدی محافظت می‌کنند، اما مردم شهر مرمر، بر این باور هستند که این ماجرا فقط در حد یک داستان است که پدربزرگانشان، برای آن‌ها تعریف می‌کردند، ولی این حقیقت را مردم شهر، به‌زودی باور خواهند کرد.

شما در نقش شخصیتی به نام کاوه، یکی از آخرین فرزندان خورشید، بازی می‌کنید که به دنبال حقیقت، درباره‌ی گذشته‌ی خودش است تا اینکه به گروه خود، اعتقاد بیشتری داشته باشد.

خورشید سرخ، همانند اثر قبلی این استودیو، دارای اتمسفر بسیار جذابی است، اما در این نسخه، تمرکز بیشتری بر روی دیالوگ‌های بازی شده است که تمام صحبت‌هایی را که در طول بازی انجام می‌دهید، شخصیت شما را خواهد ساخت و به یکی از سه پایان اصلی بازی خواهید رسید.

بازی ایرانی خورشید سرخ

در گیم پلی بازی، تمرکز زیادی بر روی پازل‌های محیطی شده است و همچنین بازی، سیستم بالا بردن سطح خود و اسکین‌های زیادی دارد. همینطور شما در طی بازی، در نقش یکی از سه شخصیت منفی اصلی بازی به انتخاب خودتان نیز، قرار خواهید گرفت.

می‌توان گفت در بازی قبلی این استودیو، یعنی بازی هاله‌ی مرگ، اصلی‌ترین مشکل بازی در گیم پلی، سیستم مبارزاتی بازی بود که اصلاً رضایت‌بخش نبودند، اما در بازی خورشید سرخ، سعی شده است که این مشکل تا حد زیادی بهبود یابد.

برای مثال، برخلاف بازی هاله‌ی مرگ، شما در این بازی دارای سپر برای حالت دفاعی هستید که می‌توانید در مواقع حمله دشمنان از خود دفاع کنید و حتی جاخالی بدهید.

سازندگان برای ساخت این بازی، از موتور یونیتی بهره برده‌اند و به‌صورت کلی می‌توان گفت ۳ نفر بر روی این پروژه دست داشته‌اند، همچنین بازی دارای موسیقی منحصربه‌فرد است که توسط آقای بهروز پاشایی از آهنگسازان و نوازنده‌های کشورمان انجام شده است.

بازی خورشید سرخ

این بازی قرار است برای مارکت‌های اندرویدی و بعد از فاصله‌ای کوتاه، برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در مارکت هیولا منتشر شود.

به گفته‌ی سازنده بازی، آقای محمدعلی چرمی، تاریخ احتمالی انتشار بازی برای عید نوروز برنامه‌ریزی شده است که البته ممکن است این برنامه‌ریزی شامل تأخیر هم بشود.

با آرزوی موفقیت برای بازی خورشید سرخ و Tedy Studio

نمایش بیشتر

۴ دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید هر دفعه یه شگفتانه دارید خیلی جالب هستش که Tedy Studio بازی خورشید سرخ رو برای کامپیوتر یا رایانه می خواد منتشر کنه آخه ما بازی های اندروید ایرانی خیلی عالی داریم که برای کامپیوتر منتشر نمی شه یا نشده مثل بازی فوق العاده فوق محرمانه. ممنون از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا