اخبار

فصل دوم سفیر عشق با عنوان بازی مختار: فصل قیام عرضه خواهد شد

بعد از پنج سال صبر گیمرها و تلاش سازندگان، فصل اول سفیر عشق در تاریخ ۹ دی ۱۳۹۹ به‌صورت عمومی عرضه شد. حال در کمتر از یک سال از انتشار فصل اول بازی سفیر عشق، باید شاهد فصل دوم با عنوان مختار: فصل قیام باشیم.

بازی مختار: فصل قیام در سبک اکشن هک اند اسلش، روایتگر قیام مختار ثقفی از سلول‌های زندان ابن زیاد تا سفر به حجاز و مکه و قیام و پیروزی ایشان می‌باشد. بازی دارای ۱۲ مرحله و ۴۵ دقیقه روایت سینمایی با بیش از ۶ ساعت گیم پلی است. تیمی ۲۱ نفره از اساتید دوبله، کار دوبله این بازی را برعهده داشتند.

مهم‌ترین تفاوت‌های فصل اول سفیر عشق با مختار: فصل قیام، بحث بهینه شدن بازی نسبت به فصل اول و سریع‌تر شدن ریتم بازی است.

شخصیت اصلی بازی برخلاف فصل اول، مختار ثقفی است، اما مهران ایرانی در روایت بازی همچنان نقش دارد، اما قابل بازی نیست.

بازی ابتدا به‌صورت دیجیتالی در هیولا و سپس به‌صورت فیزیکی عرضه خواهد شد و این هم تغییری در نحوه انتشار بازی است که در سفیر عشق شاهد جابجایی آن‌ها بودیم.

طبق گفته‌ی سازندگان بازی، فصل دوم سفیر عشق یعنی مختار: فصل قیام، عرضه بین‌المللی هم خواهد داشت، اما چگونگی آن نیز هنوز مشخص نیست.

انتشار بازی برای نیمه اول شهریور ماه سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است و تا چند روز دیگر باید شاهد این بازی بزرگ ایرانی باشیم.

تیم سازنده بازی یعنی رسانا شکوه کویر، بجز تغییراتی در تیم دیزاین، تغییر دیگری نداشته است و با همان تیم فصل اول، پروژه مختار: فصل قیام را به اتمام رسانده‌اند.

منتظر جدیدترین اخبار، نقد و بررسی و ویدیوها از این بازی بزرگ ایرانی در رسانه گیمین باشید.

با آرزوی موفقیت برای بازی مختار: فصل قیام

نمایش بیشتر

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا