اخبار

بازی FIFA 22 منتشر شد

بازی FIFA 22 اثر شرکت الکترونیک آرتس در تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۰ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی (PC)، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، اکس باکس وان، اکس باکس سری اکس، اکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و برای پلتفرم گوگل استادیا نیز منتشر شد.

فیفا ۲۲ نسبت به فیفا ۲۱ تغییرات زیادی در گیم پلی نداشته است و از تغییرات محسوس بازی می‌توان به هوش مصنوعی قوی‌تر اشاره کرد؛ به‌طوری که وقتی توپ از دست تیم جدا می‌شود، بازیکنان برای پر کردن فضاهای خالی، سریع‌تر بوده و از طرف دیگر برای هجوم، کاملاً به تاکتیکی که برای آن‌ها تعریف کرده‌اید، عمل خواهند کرد. دروازه‌بان‌ها نیز عملکرد بهتری را در FIFA22 خواهند داشت و در مقابل شوت‌های ساده، واکنش سریع‌تری دارند.

شما برای تجربه این بازی در پلتفرم PC، حداقل بهGB  ۸ رم، سی پی یو Core i3 6100 و کارت گرافیک GTX 660 2GB یا Radeon HD 7850 و به ۵۰ GB فضای خالی نیاز دارید.

با نمایش بسیار بد eFootball 2022 در نخستین گام انتشار، به‌نظر می‌رسد فیفا ۲۲ در این سال نیز بی‌رقیب است و تا الآن ۷۶ درصد بازنگری‌های استیم، مثبت بوده که نسبت به eFootball، آمار بسیار بهتری دارد. قیمت این بازی در استیم، ۶۰ دلار تعیین شده است.

نکته قابل توجه دیگر این است که برای اولین بار در تاریخ نسخه‌های فیفا، الکس اسکات، به‌عنوان اولین گزارشگر زن به بازی FIFA 22 اضافه شد که نتایج و موقعیت‌های خطرناک بازی‌های همزمان را گزارش می‌کند. درک ری و استوارت رابسون، گزارشگران اصلی این نسخه هستند.

شاید کمی برای قضاوت دو بازی FIFA 22 و eFootball 2022 زود باشد، اما در نخستین گام انتشار، فیفا بسیار بهتر از رقیب خود عمل کرده است و باید دید که آیا eFootball با آپدیت‌های آینده، می‌تواند نظرهای منفی را تغییر دهد یا خیر؟

نظر شما دراین‌باره و بازی فیفا ۲۲ چیست؟

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا