اخبار

دمو بازی ایرانی کانال سکوت ۲ به‌زودی منتشر می‌شود

بازی کانال سکوت ۲ در سبک ترسناک ماجرایی اثر استودیو لکسیپ گیمز برای پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) است و دومین نسخه از این سری بازی محسوب می‌شود که نسخه اول آن توانست بازخورد خوبی از منتقدان و گیمرها دریافت کند و بازی سال ایران در سال ۱۴۰۰ از نگاه گیمین شود.

کانال سکوت ۲ به‌صورت مستقیم هیچ ارتباطی با قسمت اول ندارد. باز هم یک اتفاق و پرونده واقعی جریان دارد که به‌طور مرموز و عجیب رخ داده، با این تفاوت که این بار کمی بیشتر از قبل، بخش‌های فرعی و تخیل نویسنده به پرونده مذکور تزریق شده است.

بخشی از داستان بازی:

با صدایی مبهم از خواب بیدار شدم و چشمانم را باز کردم. روی تخت خواب خود، گیج و منگ به درب نیمه باز اتاق خواب، نگاه انداختم. شخصی با چشمانی عجیب از لای درب به من زل زده بود! ناگهان درب بسته شد! به خودم آمدم. کسی بدون اطلاع قبلی، وارد خانه شده بود. تنها چیزی که در آن لحظه به ذهنم رسید، تماس با پلیس بود، البته اگر همه چیز به‌درستی در جای خود قرار گرفته باشد! آیا باید به‌تنهایی از این هزارتو عبور کنم یا کسی به کمک من خواهد آمد؟

 

این بار نسخه دمو، پایه‌ای برای داستان و اتفاقی هست که رخ می‌دهد، اما ادامه روند داستان و اینکه چه اتفاقی قرار است بعد از روند نسخه دمو پیش بیاید، درمورد شخصیت دومی هست که در انتهای نسخه دمو وارد بازی خواهد شد.

اولین تغییری که در کانال سکوت ۲ به چشم می‌آید، گرافیک بازی است که خیلی از نسخه قبل بهتر شده و البته سنگین‌تر هم هست.

نکته بعدی، تغییر در روند ایجاد ترس در بازی است. در نسخه اول، ترس‌ها به جامپ اسکیرها و موسیقی محدود می‌شدند، اما این بار موارد دیگری در کنار آن‌ها قرار گرفته که به جذاب‌تر شدن و استرس بیشتر در بازی کمک می‌کند.

همچنان مثل قبل، روند پازل‌های محیطی برقرار است، اما کمی رسیدن به جواب ساده‌تر شده.

تغییر بعدی تا اینجای کار، چندزبانه بودن دمو بازی است که زبان فارسی هم جزو آن قرار گرفته؛ یعنی بازی در بخش داستان، دارای زیرنویس فارسی خواهد بود تا مخاطبین ایرانی از همان ابتدا بتوانند با بازی ارتباط بهتری برقرار کنند. البته نسخه کامل کانال سکوت ۱ در فروشگاه هیولا دارای زیرنویس فارسی است.

طبق گفته‌ی سازندگان، فعلاً ناشر بازی لکسیپ گیمز هست، اما بعد از انتشار نسخه دمو، قرار است با چند ناشر گفتگو شود تا اگر شرایط مناسب باشد، با ناشر بین‌المللی مناسبی همکاری شود؛ در غیر این صورت، مجدداً خوده استودیو لکسیپ گیمز، نشر بازی را برعهده خواهد گرفت.

نسخه دمو بازی ایرانی کانال سکوت ۲ احتمالاً در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ در پلتفرم استیم منتشر می‌شود و می‌توانید به‌صورت رایگان، این دمو را تجربه کنید. البته ممکن است در حد یک هفته، تاریخ عرضه نسخه دمو، تأخیر بخورد.

همچنین گفتنی است که نسخه دمو در فروشگاه هیولا منتشر نمی‌شود، اما استودیو لکسیپ گیمز برای عرضه نسخه اصلی بازی در هیولا، اقدام خواهد کرد.

کانال سکوت ۲ نیز همانند بازی‌های دیگر این استودیو، با موتور بازیسازی یونیتی توسعه داده شده و برای نسخه دمو حدود ۱۰ نفر روی این پروژه کار کرده‌اند.

با آرزوی موفقیت برای بازی ایرانی کانال سکوت ۲ و استودیو لکسیپ گیمز

نمایش بیشتر

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا