اخبار

بازی سیستان لجندز معرفی شد

بازی‌های استراتژیک در پلتفرم موبایل بعد از انتشار بازی‌هایی مانند Clash of Clans اثر شرکت سوپرسل، بین گیمرهای موبایل بسیار محبوب شد و بین بازیسازان سراسر جهان رواج بیشتری پیدا کرد.

همواره عملکرد بازی‌های ایرانی در این سبک، بسیار خوب بوده است و بازیسازان ایرانی در طول این چند سال، بازی‌هایی با کیفیت مطلوب ساخته‌اند اما هرچند این بازی‌ها قابل رقابت با بازی‌های خارجی بوده است ولی در اکثر این بازی‌ها، شباهت‌های بسیار متعددی در آن‌ها دیده می‌شود.

 اگر بخواهیم نمونه‌ای از بازی‌های استراتژی ایرانی در پلتفرم موبایل برایتان بگوییم، می‌توان به خروس جنگی، فروت کرفت، پرسیتی و جدیداً به بازی‌هایی مانند پسرخوانده، ارباب جنگ و بزن بهادر اشاره کرد.

استودیو طراحان سفید که بیشتر آن‌ها را با سری بازی‌های تیکاف و اخیراً با بازی شاهین می‌شناسیم، دست به پروژه‌ای متفاوت‌تر و بزرگ‌تری زده است.

بازی سیستان لجندز، یک بازی استراتژی آنلاین برای پلتفرم موبایل است که در سرزمین خیالی به نام سیستان روایت می‌شود. این بازی حدود یک سال و نیمی است که در حال توسعه و تولید می‌باشد و حدود ۱۰ نفر به صورت ثابت، مشغول این پروژه هستند.

بازی سیستان لجندز

در بازی سیستان لجندز، شما دارای شخصیت‌های مختلفی هستید که هرکدام ویژگی‌های مختلفی دارند و می‌توان گفت که هر قهرمان، پیش‌زمینه داستانی دارد که می‌تواند به جذاب‌تر شدن بازی، کمک شایانی کند.

بازی کاملاً آنلاین است و ممکن است در آینده، بخش داستانی هم به بازی اضافه شود. بازی دارای گیم پلی متفاوت و جذابی است، به طوری که در طول بازی می‌توانید کاراکتر خود را کنترل کنید و دستور دهید که چه کار کند.

بازی سیستان لجندز

جدیداً استودیوهای بازیسازی، بیش‌تر از قبل بازی‌هایی تولید می‌کنند که ترکیبی از ۲ یا چند بازی باشد؛ برای مثال، بازی ولورانت اثر شرکت ریوت گیمز، ترکیبی از بازی‌های کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو و اورواچ و حتی رینبو سیکس: سیج است که خیلی زود توانست محبوبیت خود را در دل بازیبازها پیدا کند.

 اگر خوب به بازی سیستان لجندز دقت کنیم، می‌توانیم بگوییم که فرمول این بازی، ترکیبی از بازی کلش رویال اثر شرکت سوپرسل و بازی دوتا ۲ از شرکت ولو، به علاوه ایده‌های نو و جدید شرکت طراحان سفید است که باید دید، آیا ترکیب این فرمول، می‌تواند معجون جذابی باشد یا خیر.

بازی سیستان لجندز

البته از نکته‌ی قابل توجهی هم نباید غافل شد که خیلی از بازی‌ها، این نوع ترکیب‌ها را انجام دادند که شکست بسیار بزرگی برایشان به سرانجام رسید و آن پروژه کاملاً نابود شد.

بازی سیستان لجندز، هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور منتشر می‌شود که ناشر بین اللملی بازی، شرکت نارین گیمز است و البته در داخل کشور، هنوز ناشری مشخص نشده و با کسی قراردادی بسته نشده است.

بازی سیستان، به زودی در حدود ۲ الی ۳ ماه دیگر، در خارج از کشور منتشر می‌شود و سازندگان امیدوارند که بعد از گذشت ۱ یا ۲ ماه از نشر بین اللملی، بازی برای بازار داخل هم منتشر شود.

بازی سیستان لجندز

با آرزوی موفقیت برای بازی سیستان لجندز و استودیو خلاق و پرتلاش طراحان سفید

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا