اخبار

دومین نسخه از بازی Wizard of Legends را استودیو Dead Mage می‌سازد

بازی Wizard of Legends فرنچایز موفق شرکت Humble Games در سبک اکشن روگ لایک است که نخستین نسخه آن سال ۲۰۱۸ توسط استودیو Contingent99 ساخته شد و توانست مورد تحسین گیمرها و منتقدین قرار گیرد. این بازی توانست امتیاز ۷۹ را از منتقدین متاکریتیک دریافت کند.

حال قرار است دومین نسخه از این بازی یعنی Wizard of Legends 2 توسط استودیو Dead Mage که تجربه‌ی موفق‌تری در ساخت بازی فرزندان مورتا (Children of Morta) را در همین سبک در کارنامه خود دارد، این بازی را بسازد.

شما قرار است در این بازی افسانه‌ای با استفاده از جادو و طلسم، دشمنان خود را از بین ببرید و ثابت کنید جادوگران جاه‌طلب این بازی، شایسته فرماندهی قدرت جام افسانه‌ای جاودانگی هستند.

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های Wizard of Legends 2 با فرزندان مورتا، در سبک آرت استایل و گرافیکی این بازی است. همچنین در این بازی می‌توانید به‌صورت آنلاین و حداکثر ۴ نفره با دوستانتان به‌صورت کوآپ بازی کنید.

اطلاعات بیشتری مانند تاریخ انتشار بازی و پلتفرم‌های آن هنوز مشخص نشده، اما احتمالاً همانند نسخه اول، این بازی نیز در اکثر پلتفرم‌ها منتشر می‌شود.

امیرحسین فصیحی از استودیو Dead Mage در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد که بازی افسانه رونین (Tale of Ronin) نیز در حال ساخت است.

بازی Wizard of Legends 2 را می‌توانید در استیم Wishlist کنید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا