اخبار

دمو جدید بازی ایرانی قصه بیستون منتشر شد

بازی ایرانی قصه بیستون (The Tale of Bistun) در سبک اکشن ماجرایی با دوربین ایزومتریک است که داستان حماسی از منظومه شیرین و فرهاد را روایت می‌کند. همچنین بلک کیوب گیمز، استودیو سازنده قصه بیستون، موفق شده است که با شرکت لهستانی IMGN PRO برای نشر بازی به توافق برسد.

Steam Next Fest یک جشن هفت روزه است که در آن گیمرها می‌توانند دموهای بازی‌های جدید که در آینده قرار است منتشر شوند را امتحان کنند، با توسعه‌دهندگان بازی گفتگو کنند، پخش زنده (استریم) تماشا کنند و در مورد بازی‌های آینده در استیم اطلاعات کسب کنند. برای توسعه‌دهندگان، Steam Next Fest فرصتی برای دریافت بازخورد اولیه از بازیبازها و ایجاد مخاطب برای عرضه آینده در استیم است.

بازی ایرانی قصه بیستون نیز با یک دمو کاملاً جدید در Steam Next Fest 2022 حضور دارد و شما تا هفت روز فرصت دارید تا این دمو را به‌صورت رایگان تجربه کنید. غیر از قصه بیستون، کلی بازی جالب دیگر در این جشن استیم وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را هم امتحان کنید.

گفتنی است که با اعلام استودیو بلک کیوب گیمز، بازی قصه بیستون از ۱۲ زبان فارسی، انگلیسی، لهستانی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی، چینی، کره‌ای و ژاپنی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

نمایش بیشتر

۴ دیدگاه

    1. سلام مهدی جان
      فعلا مشخص نیست و فقط نسخه PC و Xbox رو قول دادیم.
      اگر مشخص شد حتما اطلاع خواهیم داد.
      مرسی از پیگیری

      1. سلام آقای امین شهیدی عزیز بازی شما از نظر داستان و مخصوصاً آرت فوق العاده هستش إن شاالله در استیم فروش عالی داشته باشه و به سود دهی سریع و زیادی برسه من عاشق بازی ایندی و افرادی هستم که بازی ایندی می سازند چون بازی ایندی با عشق و زحمت ساخته می شه و سعی می کنم بعد از این که بازی منتشر شد تمام سایت هایی که بازی رو به صورت دانلود رایگان گذاشتن پیام بدم تا لینک بازی رو حذف کنن ویا به شما اطلاع بدم. چون بعضی از سایت ها بازی فرزندان مورتا رو برای دانلود گذاشته بودن من پیام دادم حذف کردن به همه سایت ها پیام دادم برای حمایت از بازی ایرانی. موفق و تندرست باشید 😉💙🌹

  1. سلام
    هنگام ساخت این بازی خبری مبنی بر این منتشر شده بود که این بازی قراره برای کنسول های نسل جدید عرضه بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا