اخبار

آپدیت بهینه‌سازی بازی سفیر عشق منتشر شد

بازی سفیر عشق در تاریخ ۳۰ آذر رونمایی و در ۹ دی ماه موجود و منتشر شد. این بازی از همان آغاز انتشار، مورد توجه گیمرهای مختلف قرار گرفت و بازخوردهای متفاوتی از منتقدان بازی‌های ویدیویی و بازیبازها دریافت کرد.

پس از انتشار سفیر عشق، اغلب انتقادهای منفی نسبت به بهینه‌سازی بازی بود که باعث افت فریم و باگ‌های مختلف شده بود و کاربران درخواست داشتند تا حداقل سیستم موردنیاز بازی، دچار تغییرات و بهینه‌سازی مجدد شود.

سازندگان سفیر عشق، پس از دریافت بازخوردها و انتقادها، این قول را به کاربران خود دادند تا آپدیتی مخصوص به بهینه‌سازی و کمتر شدن حداقل سیستم موردنیاز، تعبیه و منتشر کنند.

حدوداً پس ۶ ماه از انتشار بازی، همزمان با فرا رسیدن ایام مسلمیه، آپدیت بهینه‌سازی بازی سفیر عشق در تاریخ ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در مارکت هیولا به‌روزرسانی و عرضه شد.

طبق گفته سازندگان بازی، حداقل کارت گرافیک موردنیاز از GTX 780 به GTX 750 و حداقل CPU موردنیاز از Core i5 به Core i3 تغییر کرد. همچنین حداقل رم موردنیاز بازی نیز ۸ GB است.

تماشا در یوتیوب

 

اگر قبلاً سفیر عشق را از هیولا خریداری کردید، همین الآن به کلاینت هیولا بروید و آپدیت جدید را دریافت کنید و اگر هنوز سفیر عشق را خریداری نکرده‌اید، از طریق این لینک، سفیر عشق را تهیه و از تجربه کردن آن لذت ببرید.

نمایش بیشتر

۱۰ دیدگاه

  1. همچنان سیستم مورد نیاز بالاست و فقط برای افزایش فریم مثل اینکه آپدیت دادن

  2. سلام،من همسان الان رفتم به سایت هیولا و دیدم اصلا جدول حداقل سیستم مورد نیاز بازی سفیر عشق رو عوض نکردند،شاید یک دفعه ای یک نفر بود و روحش خبر نداشت از اینکه بازی سفیر عشق منتشر شده و یا غیره ممکن اتفاقات دیگه بیفته،.

  3. سلام
    ببخشید نامه بازی را فیزیکی خریدیم نمی توانیم رایگان آپدیت کنیم.

    باید پشتیبانی پاسخگو باشه.

  4. ۱-سلام،کی نسخه موبایلی بازی سفیر عشق ارسال می شود؟دیروز اخبار شبکه ۲ این رو گفته است.
    ۲-نمی شود نسخه موبایلی بازی سفیر عشق علاوه بر کافه بازار برای مایکت هم ارسال شود.؟نمی شود به عماد رحمانی اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا