اخبار

بازی ایرانی کانال سکوت در هیولا منتشر شد

بازی ایرانی کانال سکوت در سبک ماجرایی ترسناک با دوربین اول شخص، اثر استودیو لکسیپ گیمز است که در تاریخ ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ برای پلتفرم رایانه‌های شخصی، به‌صورت بین‌المللی و در مارکت استیم منتشر شد.

داستان بازی درباره یک‌ شب طوفانی در سال ۱۹۹۳ است که دو دختر جوان تصمیم می‌گیرند در یک کلبه دورافتاده در جنگل، اقامت کنند. گفته می‌شد که کلبه متروکه است، اما دخترها به شایعات توجهی نکردند و شب را در آنجا سپری کردند.

دو روز بعد، یک شخص محلی، یکی از دخترها را ۳۰۰ متر دورتر از کلبه پیدا کرد، درحالی ‌که روی زانوهایش نشسته و چیزی شبیه به موسیقی را زمزمه می‌کند. چند روز بعد، دختر درحالی پیدا شد که از یک درخت بزرگ، دار زده ‌شده بود!

دو سال پس ‌از این اتفاق، سه دانشجوی مرد، تصمیم گرفتند تا با ماندن در آن کلبه، نادرستی شایعات را ثابت کنند، اما دیگر هیچ خبری از آن‌ها نشد! جان مارتین، روزنامه‌نگار حرفه‌ای ۳۲ ساله است که بعد از کمی تحقیقات، در دسامبر ۱۹۹۶، به این ماجرا علاقه‌مند شد و تصمیم گرفت تا شخصاً این موضوع را بررسی کند.

کانال سکوت یا Silence Channel توانست در مارکت استیم و بازار بین‌المللی، عملکرد بسیار مثبتی را داشته باشد و اکثر خریداران، آن را پیشنهاد دادند. قیمت این بازی در استیم، ۵ دلار است.

بازی ایرانی کانال سکوت پس از انتشار در استیم، اقدام به انتشار در مارکت دیجیتالی هیولا کرد تا گیمرهای ایرانی، به‌صورت مستقیم و با قیمت معقول‌تری، بتوانند این بازی ترسناک را تجربه کنند، اما این امر، بیش از حد به طول انجامید که دلیل آن در صدور مجوز بازی از طرف بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بود که بیش ‌از حد مجاز و گفته شده، مجوز این بازی را تأیید و صادر کردند؛ اما بالاخره این بازی در تاریخ ۴ آذر ۱۴۰۰ در هیولا نیز عرضه شد.

شما همین الآن می‌توانید این بازی را با قیمت بسیار معقول و با زیرنویس و متون فارسی با اکثر کامپیوترهای خود (حداقل ۴ گیگ رم و ۲ گیگ گرافیک) این بازی را از طریق هیولا خریداری و از تجربه آن لذت ببرید.

خرید بازی کانال سکوت

دریافت از هیولا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا