اخبار

بازی ایرانی اسی: دزدان فضایی منتشر شد

بازی ایرانی اسی: دزدان فضایی در سبک رترو پلتفرمر (Retro Platformer) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) اثر احسان حسینی پژوه است.

داستان بازی، شخصیت خوده سازنده این اثر را روایت می‌کند که به جنگ با فضایی‌ها می‌رود. داستان از جایی شروع می‌شود که فضایی‌ها به زمین می‌آیند و الماس‌ها و چهار نفر از اعضای زمین را می‌دزدند. از قضا، یکی از نفرات دزدیده شده، یکی از دوستان اسی و سه نفر دیگر، دانشمند، برنامه‌نویس و یک آرتیست هستند. از این رو، اسی متوجه این آدم‌ربایی و دزدی می‌شود و برای برگرداندن آن‌ها به فضا می‌رود تا بتواند با فضایی‌ها بجنگد.

اگر اهل بازی‌های NES بوده باشید، قطعاً بازی‌هایی مانند Rockman یا همان Mega Man و همینطور Ducktales برای شما نامی آشنا است. این نوع بازی‌ها شاید خیلی عامه‌پسند نباشند، اما طرفداران خودش را دارد که تعداد آن‌ها هم خیلی کم نیست.

این بار احسان حسینی پژوه، قصد دارد با بازی اسی: دزدان فضایی خاطرات قدیمی خیلی از گیمرها را با داستان و تجربه‌ای جدید، زنده کند.

این بازی که با موتور گیم میکر توسعه داده شده، در تاریخ ۲۷ دی ۱۴۰۰ بر روی فروشگاه هیولا منتشر شد و شما همین الآن می‌توانید این بازی را دانلود و تجربه کنید.

اسی: دزدان فضایی در سال ۱۴۰۱ بر روی پلتفرم‌های Steam و Itch به‌صورت بین‌المللی نیز عرضه خواهد شد.

دانلود بازی ایرانی اسی: دزدان فضایی

دریافت از هیولا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا