اخبار

بازی فرزندان مورتا در مارکت هیولا موجود شد

بازی فرزندان مورتا، یک بازی ایرانی در سبک روگ لایک است. داستان بازی فرزندان مورتا در سرزمینی خیالی به نام «رئا» رخ می‌دهد، ولی وقایع آن از آنچه که انتظار داریم به زندگی روزمره‌ ما نزدیک‌تر است. وقایعی که تداعی‌گر عواطف، احساسات و ارزش‌هایی است که به‌خوبی با آن‌ها آشنا هستیم: عشق و امید، نفرت و خشم، تردید و اضطراب و درنهایت فداکاری‌هایی که حاضریم در قبال آن‌هایی که زندگی‌شان برایمان مهم است، انجام دهیم.

فرزندان مورتا، همزمان با عرضه‌ی بین المللی، در مارکت هیولا با یک قیمت معقول نیز به صورت قانونی منتشر شد، اما بعد از مدتی کوتاه از دسترس خارج شد.

به گفته‌ی مارکت هیولا، از دسترس خارج شدن بازی، به علت نیاز بازی فرزندان مورتا به تغییرات اعلام شده از طرف واحد «اسرا» در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بود.

در هر صورت، بازی فرزندان مورتا پس از برطرف شدن موانع، در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ بعد از تقریباً یک سال و نیم، مجدداً در مارکت هیولا منتشر شد.

هنوز به‌طور قطعی، علت این تأخیر طولانی‌مدت مشخص نیست، اما این طلسم یک سال و نیمه، بالاخره شکسته شد و فن افزار، سازنده بازی، عیدی شگفت‌انگیزی به گیمرهای ایرانی هدیه داد.

لازم به ذکر است که دوبله و زیرنویس فارسی فرزندان مورتا تمام شده است و باید منتظر این آپدیت که برای تمام پلتفرم‌ها اعمال می‌شود، باشیم.

امیدواریم چنین اتفاقاتی مجدداً برای بازی‌های ایرانی تکرار نشود و نهادها و افراد مختلف در سال جدید، بازیسازان ایرانی را پشتیبانی و در روند پیشرفت آن‌ها و صنعت بازی در ایران، مانع‌زدایی کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا