اخبارتریلر

تریلر داستانی بازی مختار: فصل قیام منتشر شد

بازی مختار: فصل قیام که احتمالاً نام آن به گوشتان خورده است، دومین فصل از سه‌گانه سفیر عشق محسوب می‌شود که در تاریخ ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ رونمایی شد. همزمان با آن، تریلر سوم از بازی که تریلر داستانی است، منتشر شد.

در فصل اول سفیر عشق، شاهد روایت داستان شخصیت خیالی به نام مهران ایرانی بودیم که یکی از وفادارترین یاران امام حسن (ع) است. وی پس از خیانت یاران ایشان، به ری، شهر آباء و اجدادی‌اش، بازگشته و تلاش می‌کند خود را در روزمره زندگی غرق نماید تا شاید غم این بی‌وفایی را از یاد ببرد، اما دست تقدیر و ظلم حاکم زمان، او را مجبور به هجرت می‌نماید؛ اما این دوران انزوا برای مهران، چندان به طول نمی‌انجامد و با شنیدن خبر سفر مسلم بن عقیل (ع) به کوفه، مهران، بدون تردید، برای ادای دینی قدیمی، راهی آن دیار می‌شود.

تماشا در یوتیوب

 

حال در فصل دوم، بازی به چند سال بعد و پس شهادت امام حسین (ع) روایت می‌شود. مختار ثقفی که نتوانسته است خود را به امام برساند، در زندان ابن زیاد، فقط به دنبال یک فرصت دوباره و آزادی از زندان و شروع قیام انتقام‌جویانه خود است.

باید دید که طراحی روایت بازی در فصل دوم به چه صورت است. در سفیر عشق، روایت آغازین هنرمندانه شروع شد و مراحل بازی نیز در ابتدا از کارگردانی بسیار خوبی برخوردار بودند، اما متأسفانه این کیفیت بالا در روایت داستان، رفته‌رفته ضعیف شد و آن کیفیت سابق را نداشت.

همچنین یکی از انتقادهای موجود در بحث دیالوگ‌های دوبلورهای حرفه‌ای بازی بود که به نظر می‌رسید در بازی مختار، این مورد بهبود پیدا کرده است.

بازی مختار: فصل قیام تا چند روز دیگر در مارکت هیولا و همچنین از طرق دیگر، قابل تهیه و تجربه است. امیدواریم با تجربه به‌دست‌ آمده سازندگان، تجربه بهتری نسبت به فصل اول داشته باشیم.

نمایش بیشتر

۲ دیدگاه

  1. بازی سفیر عشق فصل قیام در فروشگاه مارکت هیولا قرآن گرفته است!
    راستی یک نکته در سایت پاروس گیم بازی های ایرانی دیگه ای به اسم بازمانده،مردان سربی،بتلفید ایرانی،و سایر بازی های ایرانی قدیم دیگه هم داره.
    سایت گیمین لطفا از بازی بازمانده یا روزهای خاکستری گیمپلی بگذارید،لطفا در این باره چه نظری دارید،؟

  2. همچنین بازی های ایرانی دیگه مثل در قلمرو دشمن(مبارزه اسرائیل)،بیداری(فکری،اشاره و کلیک و ترسناک)،منطقه تاریک(شوتر اول شخص ترسناک)،نورالدین(هشت سال دفاع مقدس)،شیطنت های علی مردان خان،شمشیرنادر،شهر وحشت(ژانر وحشت با چاشنی شهر ترسناک) حتما به این سایت سر بزنید،یادتان نرود کلمه بازی ایرانی رو تو قسمت جستجوگر وارد بکنید،یادتان نرود،گیمین لطفا شما هم به این سایت سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا