اخبارتریلر

تریلر بازی مختار: فصل قیام منتشر شد

بازی مختار: فصل قیام دومین نسخه از سه‌گانه سفیر عشق محسوب می‌شود که روایت مختار ثقفی را از سلول‌های ابن زیاد تا سفر به مکه و آغاز قیام و پیروزی آن را روایت می‌کند.

نخستین تریلر این بازی در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ منتشر شد. در این تریلر نسبتاً کوتاه، شاهد مبارزات و محیط‌های مختلفی بودیم که بازی در آن‌ها روایت خواهد شد.

این اثر در سبک اکشن هک اند اسلش است و دارای ۱۲ مرحله و بیش از ۶ ساعت گیم پلی می‌باشد. فصل قیام با محوریت کاراکتر مختار ثقفی، دارای ۴۵ دقیقه روایت سینمایی است و نسبت به بازی سفیر عشق که نخستین محصول این سه‌گانه محسوب می‌شود، پیشرفت‌های متعدد در زمینه بهینه‌سازی، کیفیت گرافیکی و گیم پلی داشته است.

تماشا در یوتیوب

 

روایت داستان بازی مختار: فصل قیام در قالب تعامل با بیش از ۱۵ کاراکتر شناخته شده تاریخی و بالغ‌بر ۲۵ کاراکتر مهاجم شکل می‌گیرد که هر یک علاوه بر پیش برد داستان بازی، نقش و شخصیت منحصربه‌فردی را ایفا می‌کنند.

دیالوگ‌های این کاراکترها به‌صورت انتخابی و هدفمند می‌باشد و گیمر می‌تواند با دقت در دیالوگ‌های برقرار شده بین کاراکتر اصلی و کاراکترهای در تعامل مسیر داستان را طی کرده و گره‌گشایی نهایی را انجام دهد.

علاوه بر روند روایی بازی، در گیم پلی آن نیز اکشن‌های هدفمند و مأموریت‌های مشخصی در نظر گرفته شده است که بازیکن را در موقعیت‌های منحصربه‌فردی قرار می‌دهد تا علاوه بر لذت بردن از یک بازی رایانه‌ای، با اتفاقات آن برهه حساس به شکلی تعاملی آشنا گردد. همچنین بیش از ۳۰ کاراکتر، بی‌تأثیر در روند حرکتی کاراکتر بازی برای القای حس محیطی در نظر گرفته شده است، کاراکترهایی در محیط‌هایی نظیر شهر کوفه، مکه و طائف و… هستند.

همانطور که پیش از این در خبری اعلام کرده بودیم، شخصیت اصلی بازی برخلاف فصل اول، مختار ثقفی است، اما مهران ایرانی در روایت بازی همچنان نقش دارد، اما قابل بازی نیست.

مهم‌ترین تفاوت‌های فصل اول سفیر عشق با مختار: فصل قیام، بحث بهینه شدن بازی نسبت به فصل اول و سریع‌تر شدن ریتم بازی است.

تاریخ دقیق انتشار بازی هنوز اعلام نشده است، اما با توجه به گفته‌های قبلی توسعه‌دهندگان، باید در اواخر شهریورماه ۱۴۰۰، منتظر رونمایی از این بازی باشیم.

نمایش بیشتر

۵ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا