اخبار

بازی ایرانی قصه بیستون منتشر شد

بازی ایرانی قصه بیستون (The Tale of Bistun) در سبک اکشن ماجرایی با دوربین ایزومتریک است که داستان حماسی از منظومه شیرین و فرهاد را روایت می‌کند و قرار است در دنیایی عجیب از اساطیر ایرانی، در نقش فرهاد کوه‌کن، برای رسیدن به شیرین، به دل دیوها و دشمنان پلید بزنید و یک عشق واقعی را این بار در یک بازی ایرانی تجربه کنید.

قصه بیستون از ۱۲ زبان فارسی، انگلیسی، لهستانی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی، چینی، کره‌ای و ژاپنی، پشتیبانی می‌کند.

این بازی در تاریخ ۲۲ تیر ۱۴۰۱ (July 13, 2022) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی (PC)، اکس باکس وان، اکس باس سری اس و اکس باکس سری اکس منتشر شد.

همچنین قصه بیستون، همزمان در روز عرضه بین‌المللی، بر روی فروشگاه دیجیتالی هیولا منتشر شد و کاربران از همین الآن می‌توانند به‌صورت مستقیم این بازی را خریداری و از تجربه آن لذت ببرند.

خرید بازی قصه بیستون از هیولا

دریافت از هیولا

نمایش بیشتر

۱۱ دیدگاه

    1. می خواستید چقدر باشه بازی که ۴.۵ سال ساختنش طول کشیده و کلی هزینه دلاری و ریالی براش شده؟ ۳ دلار یا همون ۱۰۰ تومن خودمون، پول زیادی نیست برای این بازی. مقایسه کنید با قیمت چیزهای دیگه در کشور، متوجه می شید که قیمتش معقوله.

      1. مشکل اینه پلیر ها برای بازی های دیگه مثل تندیس اعتراض کردن و گفتن گرونه مگه اون بازیشو یهو از آسمون گرفته بود و زحمت نکشیده بود ؟

          1. من میگم اگه برای اون اعتراض شد برای اینم اعتراض شه مگه فرقی داره ؟!شما میگید گرون نیست ؟! درسته جفت زحمت کشیدن ولی این مبلغ زیاده برای جفتشون

          2. مگه برای قصه بیستون اعتراض نشد؟
            قیمت گذاری بر اساس ریجن، کاری هست که استیم داره انجام میده و اگه واحد پول ریال هم داشت، بازی روی استیم هم همینقدر بود.
            شما باید این رو مقایسه کنی با خرید یک کتاب، تماشا کردن یک فیلم سینمایی، خرید یک پیتزا و… اگه اینا رو بخوایم بررسی کنیم، متقاعد می شیم که قیمتش معقوله؛ تنها انتقادی که بنظرم وارده، اینه که چرا برای کاربرای استیم ۲۰درصد تخفیف زدن، اما برای هیولا نزدن که دیر یا زود، تخفیف هم می زنن.

          3. قابلیت پاسخ به پیام آخر رو بستین من اینجا بهتون جواب پیام آخرتون رو میدم. ببین دوست عزیز شما میگید ۳-۵ساعت گیم پلی داره (در جواب یکی از دوستان در پارت آخر بازی ) این مثل یه جوک بی مزه میمونه این همه سال صبر کنی بعد ۳-۵ ساعت که اونم انگار داریم فیلم میبینیم بیشتر تا بازی کنیم .قیمت بازی در حالت دلاری هم از بازی فرزندان مورتا کمتره ولی قیمتش ۱۰ هزارتومان بیشتره تازه زمانی که فارسی کنن راوی رو بازم میکشم روش به نظر شما با این وضع این قیمت معقوله ؟! تازه نسبت به فرزندان مورتا گیم پلیس چقدره ؟!

          4. قیمت رو ناشر تعیین می کنه یا سازنده توافق می کنه که نشر توی فلان کشور، دست خودش باشه. نشر فرزندان مورتا در هیولا، دست خوده فن افزار بود و هیولا هم برای خوده فن افزاره؛ درنتیجه هر قیمتی بخوان می تونن بذارن. نشر قصه بیستون در همه مارکت ها دست ناشر بازی (IMGN.PRO) هست. البته بازم می گم اگه استیم خرید مستقیم با ریال داشت، قیمتش همینقدر بود بنظرم. استیم هم که بر اساس ریجن قیمت گذاری انجام میده. تنها انتقادی که از نظر من وارده، اینه که روی هیولا تخفیفی زده نشده که دیر یا زود می زنن. شما اگه می خوای ارزون تر بگیری، در حال حاضر استیم تخفیف زده.

  1. عالیه! خداقوت به بلک کیوب گیمز که سراغ یک بازی با فرهنگ ایرانی رفتن 🙂
    لطفا یک نقد و بررسی هم ازش بزارید

  2. خطر اسپویل
    مکعب سیاه، بازی عالی بود مخصوصا اخر بازی که دو انتخاب سرنوشت ساز برای فرهاد وجود داشت و به داستان کاوه آهنگر و ضحاک هم اشاره ای شد.اما هوش مصنوعی دشمنا و حرکاتشون به شدت تکراری بود و داستان خیلی کوتاهT در آینده انتظار یه بازی تمام عیارتری داریم ,با قدرت جلو برید که امید این صنعت به شماست.
    (آقای دولت، به جای خراب کردن بودجه….کمی به این صنعت توجه کن….هی هی هی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا