اخبار

بازی قصه بیستون در کنسول Xbox و استیم منتشر می‌شود

بازی قصه بیستون یا همان Tale of Bistun در سبک اکشن ماجرایی با دوربین ایزومتریک است که داستان حماسی از منظومه شیرین و فرهاد را روایت می‌کند. شما قرار است در نقش فرهاد کوه‌کن برای رسیدن به شیرین به دل دیوها و دشمنان پلید بزنید و یک عشق واقعی را این بار در یک بازی ایرانی تجربه کنید.

قصه بیستون از همان بدو معرفی، توانست نظر منتقدان و گیمرها را به خود جلب کند و با درخشیدن در جشنواره TGC، مورد پذیرش بخش بازی‌های مستقل نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸ قرار گیرد و به‌صورت رایگان در این رویداد حضور یابد.

اما پس از مدتی طولانی از توسعه بازی، قصه بیستون به دلایل مالی و اقتصادی متوقف شد و تمرکز تیم سازنده، بر روی پروژه‌های سفارشی داخلی و خارجی قرار گرفت.

پس از کش و قوس‌های فراوان، استودیو بلک کیوب گیمز، سازنده بازی قصه بیستون، اعلام کرد که این بازی در کنسول‌های Xbox One/S/X منتشر می‌شود و یک خبر خوب اینکه اگر یکی از این کنسول‌ها دارید، همین الآن می‌توانید دمو ۲۰ دقیقه‌ای از این بازی را به‌صورت رایگان دریافت و تجربه کنید.

همچنین این بازی قرار است برای پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) در استیم نیز منتشر شود و انتشار بازی برای پاییز سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است. البته ممکن است در پلتفرم‌های دیگر، شاهد بازی تحسین‌شده قصه بیستون باشیم.

امیدواریم همزمان با عرضه بین‌المللی بازی Tale of Bistun شاهد انتشار در داخل کشور و مارکت هیولا نیز باشیم تا گیمرهای ایرانی بتوانند به‌صورت مستقیم، این بازی را تهیه و از تجربه آن لذت ببرند.

بازی قصه بیستون
طراحی هنری قصه بیستون هر گیمری با هر سلیقه‌ای را می‌تواند جذب خود کند

با آرزوی موفقیت برای بازی قصه بیستون و استودیو بلک کیوب گیمز

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا