مقالات

معرفی ۵ بازی‌ موبایلی پیشنهادی برای آخر هفته

همیشه آخر هفته‌ها، بهترین موقعیت است که بعد از پنج شش روز کاری یا تحصیلی، مشغول به کارهایی شویم که در طول هفته نمی‌توانستیم آن‌ها را انجام دهیم؛ یک عده خودشان را با کتاب خواندن سرگرم می‌کنند، یک عده با دیدن فیلم و سریال، عده‌ای دیگر با بازی کردن و یک عده‌ای هم با کارهای دیگر مثل دیدن اقوام و… خود را سرگرم می‌کنند.

اما ما قصد داریم در این سری مقاله‌ها، به شما بازی‌هایی ایرانی در پلتفرم موبایل را برای آخر هفته پیشنهاد کنیم که آخر هفته خوبی را پشت سر بگذارید.

١- گلمراد

سازنده: استودیو مدریک

بازی گلمراد

اگر شما از بازی‌هایی قبیل Candy Crush خوشتان می‌آید، پیشنهاد می‌کنم اصلاً این بازی را از دست ندهید. این بازی با همان مکانیزم‌های آشنای اینجور بازی‌ها، به علاوه خلاقیت سازندگان بازی، آمده است تا شما را معتاد خود کند.

گلمراد تازه داماد به همراه همسر خود به قصد سکونت، وارد خانه قدیمی می‌شوند که شما برای این خانه باید یک سری وسایل بخرید و برای خرید وسایل نیاز به ستاره دارید که برای به‌دست آوردن ستاره‌ها، باید بازی کنید و همانطور که پیش‌تر گفتیم، مکانیزم بازی همان مکانیزم آشنای اینطور بازی‌ها است.

یعنی شما باید با جابه‌جایی اَشکال درون بازی، رنگ‌ها را مطابق هم بچینید و کارهایی که به شما گفته را انجام دهید.

این بازی به راحتی می‌تواند شما را مدت‌ها سرگرم خود کند و این را هم باید گفت که این بازی به علت مکانیزم ساده‌اش، برای افرادی که به بازی علاقه ندارند و حتی کسانی که سن زیادی دارند هم مناسب است.

٢- خاک

سازنده: استودیو گونای

بازی خاک

بازی خاک، یک بازی شوتر اول شخص است که به علت حجم کم و قابل نصب بودن حتی در گوشی‌های قدیمی، توانست در زمان عرضه بازی، طرفداران زیادی را جذب خود کند.

داستان بازی در دوران وجود داعش می‌گذرد و شما داستان یک خبرنگار را دنبال می‌کنید که دوستش به نام رضا را کشته‌اند، البته به علت پلتفرم بازی (موبایل) نباید از داستان بازی انتظار زیادی داشت.

بازی با توجه با حجم کمش، گرافیک نسبتاً قابل قبولی دارد و اگر پرتوقع نباشید، گرافیک بازی می‌تواند شما را راضی کند.

در بعضی از مواقع، بازی با گیم ‌پلی بدقلق و در مواقع دیگر با گیم پلی قابل قبولی طرف هستیم. شما می‌توانید در بازی، هدایت ماشین را هم به دست بگیرید که در نوع خود جالب است، ولی اگر نمی‌خواهید بازی‌های شوتر پرحجم دانلود کنید و اگر گوشی موبایل جدیدی ندارید، به شما تجربه این بازی را پیشنهاد می‌کنیم.

٣- موتوری ٢

سازنده: استودیو گلیم گیمز

بازی موتوری 2

بازی موتوری ٢، یکی از بازی‌های شرکت گلیم گیمز است. مکانیزم بازی اینگونه است که شما سوار موتور خود هستید و باید با لایی کشیدن و تک چرخ زدن و حرکات نمایشی دیگر، رکورد بیشتری را ثبت کنید.

در بین این راه، مأموریت‌هایی به شما بر می‌خورد که می‌توانید سکه بیشتری کسب کنید، همینطور می‌توانید در بازی مسافرکشی هم کنید. در بازی سیستم شخصی‌سازی پرجزئیاتی وجود دارد که شما می‌توانید موتور، مدل ریش، مدل مو و… خود را تغییر دهید که حتی اگر پول هم نداشته باشید، می‌توانید خرید خود را به صورت قسطی انجام دهید.

در کل اگر از بازی‌های امتیازی خوشتان می‌آید، موتوری ۲ می‌تواند گزینه خوبی برای آخر هفته باشد.

۴- خاله قزی: در جستجوی بچه‌ها

سازنده: آنو استودیو

بازی خاله قزی

در بازی خاله قزی: در جستجوی بچه‌ها، شما در نقش پیرزن ١١٩ ساله‌ای هستید که طی حادثه‌ای، بچه‌هایش توسط گرگ‌ها دزدیده شده و شما در بازی وظیفه دارید که بچه‌هایش را نجات دهید.

بازی خاله قزی یک رانر تعاملی است، یعنی شما باید در موقعیت مناسب، واکنش درستی را انجام دهید. تنوع محیط و دشمنان قابل‌قبول است و در مجموع، با بازی بسیار خوش ساختی روبرو هستیم و می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای آخر هفته باشد.

۵- بزن بهادر: میدان نبرد

سازنده: استودیو تترا پازل

بازی بزن بهادر

بزن بهادر، بازی‌ای در سبک استراتژیک آنلاین است که شما را به شدت به یاد عناوینی مثل Soccer Star و Clash Royal میندازد، بهتر است بگوییم که بازی، تلفیقی از این دو بازی است.

البته تمام الهامات بازی، کاملاً بجا بوده و در هیچکدامشان زیاده‌روی نشده است. مکانیزم بازی، اینگونه است که شما باید کارت‌های خود را از بین کارت‌های متنوع بازی انتخاب کنید و به مصاف دشمن خود بروید.

شما در بازی می‌توانید گروه خود را تشکیل دهید و با دوستان خود به مبارزه بپردازید.

در کل، این بازی جزو یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌ها است که شما می‌توانید در آخر هفته بازی کنید.

آخر هفته خوبی را برای شما آرزو می‌کنیم و اگر شما هم بازی‌ای مدنظر دارید، حتماً در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید تا ما در هفته‌های بعد به آن‌ها بپردازیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا