اخبار

بازی ایرانی تاج و برج معرفی شد

بازی ایرانی تاج و برج در سبک استراتژی، اثر استودیو پردیس سرگرمی پیله برای پلتفرم موبایل است که تجربه ساخت و عرضه بازی ارباب جنگ را دارند. سازندگان در این بازی، با جمع‌آوری مکانیک‌های جذاب و مختص این سبک و قرار دادن‌ آن‌ها در یک چهارچوب مشخص، سعی کرده‌اند که یک تجربه جدید را برای مخاطبان، رقم بزنند.

مکانیک بازی ساده‌ است؛ شما می‌توانید با کشیدن انگشتان خود، از برجی که متعلق به شما است تا برجی که می‌خواهید به آن حمله کنید، نیروهایتان را ارسال کنید. بازی به دلیل استراتژیک بودن، بازیکن را مجاب به برنامه‌ریزی درباره حمله و دفاع می‌کند و کاری را انجام می‌دهد که برای هر مرحله، بازیکن استراتژی متفاوتی بچیند. همچنین هر مرحله، از چند روش مختلف، قابل گذر است.

گیم ‌پلی بازی، مودهای مختلفی دارد که با پیشروی در مرحله، مودها باز می‌شوند. برای مثال، مود اول و اصلی بازی این است که بازیکن باید تمام دشمنان درون نقشه بازی را از بین ببرد. همینطور بازی، یک سری تقویت‌کننده‌هایی را از روش‌های مختلف در اختیار شما می‌گذارد که با آن‌ها می‌توانید راحت‌تر مراحل را رد کنید.

در بازی تاج و برج با مدال‌هایی که از بازی کسب می‌کنید، می‌توانید دهکده‌ی خود را که خراب شده، بازسازی کنید و تکمیل دهکده، مستلزم این است که شما در مراحل بازی پیشروی کنید.

این بازی در تیرماه ۱۴۰۱ منتشر شد و هم‌اکنون ۱۲۰ مرحله دارد و در ادامه با به‌روزرسانی‌هایی، مراحل آن افزایش خواهد یافت.

تاج و برج در حال حاضر، فقط حالت آفلاین دارد، اما طبق گفته‌ی سازندگان، برنامه‌ریزی‌های حالت آنلاین نیز انجام شده و بستر آن فراهم است که اگر واکنش مخاطب‌ها مثبت باشد و از بازی استقبال شود، به‌طور حتم، حالت آنلاین هم به بازی اضافه می‌شود.

برای توسعه این بازی از موتور بازیسازی یونیتی استفاده شده و تیم اصلی سازنده، سه نفر است که حدود ۶ ماه مشغول این پروژه بوده‌اند.

به نقل از سازندگان، در ماه‌های آینده با بازخوردهایی که دریافت می‌کنند، قرار است بازی را کامل‌تر کنند و آن را برای سیستم‌عامل IOS هم منتشر کنند.

دانلود بازی ایرانی تاج و برج

دریافت از بازار

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا