اخبار

بازی مبارزان جنگل منتشر شد

شرکت تبیان در ده ۸۰ و اوایل ده ۹۰ فعالیت زیادی در حوزه بازی‌هایی ویدیویی داشته است و با حمایت از بازیسازان ایرانی، بازی‌های زیادی را در این بازه زمانی تولید کرده است که البته بیشتر بازی‌های تولیدی این شرکت، به موفقیت خوبی نرسیده‌اند.

یکی از بازی‌های ویدیویی شرکت تبیان، بازی مبارزان جنگل است که شروع ساخت آن در سال ۱۳۹۰ آغاز شد و در سال ۱۳۹۲ همه چیز برای انتشار این بازی آماده بود که متأسفانه در این بازه زمانی، نشر فیزیکی در ایران به طور کل نابود شد… .

بازی مبارزان جنگل یک بازی اکشن شوتر اول شخص است که باید نقش جوانی روستایی به نام عباس را ایفا کنید که پدرش توسط روس‌هایی که گیلان را اشغال کرده‌اند، کشته شده است.

در همین ایام، فردی به نام میرزا کوچک خان جنگلی با تعداد معدودی از آزادی خواهان گیلانی، برای بیرون راندن روس‌ها از شمال ایران و پایان دادن به ظلم و ستم آن‌ها، دست به قیام مسلحانه زده است.

عباس نیز که مانند اغلب مردم گیلان دل پری از ظلم و ستم روس‌ها دارد، با خانواده‌اش وداع می‌کند و برای پیوستن به مبارزان، راهی جنگل‌های گیلان می‌شود.

بازی مبارزان جنگل

این بازی در تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۹۹ در مارکت دیجیتالی هیولا پس از حدود ۷ سال با سماجت و پافشاری علاقه‌مندان به این بازی، توسط شرکت تبیان منتشر شد و به آرشیو بازی‌های ایرانی، هرچند قدیمی پیوست.

توجه کنید که بازی در سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ ساخته شده است و قطعاً اگر در همان زمان منتشر می‌شد، بازی بهتری نسبت به معیارهای آن سال‌ها بود.

خوب است که بازی‌های خوب دیگر تبیان هم در مارکت دیجیتالی هیولا منتشر شود تا علاقه‌مندان به بازی‌های نوستالژی ایرانی، بتوانند آن را تهیه کنند و از آن لذت ببرند.

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

  1. همین که ۸ سال تاخیر داشته باعث شده که با معیارهای الان خیلی فاصله داشته باشه
    کاش حداقل قیمتش کمتر بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا